Ewidencje i rejestry - Komenda Powiatowa Policji w Miliczu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry

REJESTRY KANCELARYJNE:

Na podstawie Instrukcji Kancelaryjnej w sprawie tworzenia, ewidencjonowania oraz przechowywania dokumentów jawnych w komórkach i jednostkach organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego stanowiącej załącznik do Decyzji Numer 405/2015 Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu z dnia 07.10.2015 roku w sprawie zasad pracy kancelarii jawnej oraz sekretariatów w komórkach organizacyjnych i jednostkach Policji województwa dolnośląskiego w Komendzie Powiatowej Policji w Miliczu prowadzi się następujące ewidencje:

  • Elektoniczne Dzienniki Korespondencyjne
  • elektroniczne formularze „spis spraw”
  • wykazy doręczeń poczty (do instytucji)
  • wykazy poczty dla odpowiednich rodzajów przesyłek (zwykłej, poleconej, resortowej)
  • elektroniczny rejestr dzienników, książek ewidencyjnych (itp.) dokumentów jawnych („rejestr matka”)
  • rejestr przepisów prawnych 
  • rejestr wydanych zaświadczeń
  • rejestr służący do rejestrowania teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych tzw. WKT 111.

Czynności kancelaryjne w Komendzie Powiatowek Policji w Miliczu wykonuje sekretariat oraz pracownicy odpowiedzialni za merytoryczne załatwienie danej sprawy.


ARCHIWUM

W Komendzie Powiatowej Policji w Miliczu znajduje się składnica akt, która ma na celu:

  • przyjmowanie dokumentacji powstałej w toku działania jednostki (ogniw - referatów),
  • gromadzenie, zabezpieczanie dokumentacji i konserwacja dokumentacji,
  • porządkowanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego,
  • brakowanie dokumentów o czasowym okresie przechowywania, udostępnianie akt (dokumentacji),
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (innych archiwów).

Podstawą prawną działania jest Zarządzenie numer 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 roku w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji oraz Zarządzenie nr 26 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 lutego 2018 roku w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji 

 

Metryczka

Data publikacji : 21.03.2009
Data modyfikacji : 27.10.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Leszczyszyn
Osoba udostępniająca informację:
Sławomir Waleński Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo - informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Sławomir Waleński
do góry